tirsdag den 1. oktober 2013

Pop up'pen er pakket sammen, og jeg lægger på plads i min dejlige butik i Kerteminde.
Midt i alt flytterodet kom der 2 paller med nye lækre metervarer - de kommer i webshoppen om få dage.


Smukke prikker i en fin og let bomuld, som er meget velegnet til kjoler, skørter, nederdele, puder og andet godt. Br 150cm, GOTS certificeret økologisk bomuld.

I kasserne ude på gaden (gennem vinduet) er der varer i den smukke grå med hvid prik:
Sengetøj til baby, junior og voksen, ammepudebetræk og varmepuder, se mere senere....

Oktober måneds give away og DIY er på vej - og er klar om få dage ;-)

3 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se de nye varer for VIL ha en prikket nederdel her til vinterens sløve og kolde vejr.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Libbie, ja prikker er så godt - det giver liv ;-).
      Om kort tid kommer der en sort med røde prikker - jeg tror den bliver rigtig god.

      Rigtig god fornøjelse med jeres træf! Jeg håber du har fået en pakke herfra ...
      kh
      Hanne

      Slet
    2. - i øvrigt - du kan se den sorte med rød prik hos Ecouture by Lund (facebook-siden). Meget flot og inspirerende ;-)

      kh Hanne

      Slet