onsdag den 29. maj 2013

Juni Måneds Give-away

Vinder er fundet.

Den fine stofpose er månedens give-away i juni. Du deltager ved at skrive en kommentar her på siden. Vinderen vælger selv farve, og vi sender en lille pakke til den heldige. Give-awayen slutter 30.juni kl 24.



Kerteminde-poserne her er prikkede og kan bruges til alt muligt.
Bøger, blade, legetøj, sko, skiftetøj til de mindste, en vand og en krydsord til stranden mm.
Poserne er også velegnede som strikkeposer, da vævningen er ret tæt - og det holder godt på pindene.

Alle poserne er i økologisk bomuld.

6 kommentarer:

  1. Sådan en fin pose kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)

    SvarSlet
  2. Hvor fint - krydser fingre for at sådan en sød sag kommer min vej:)

    SvarSlet
  3. Åhr de er fine!!!
    Jeg er klart med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Binemor ;-)
      Du er den heldige vinder af juni's give-away: en fin Kerteminde-pose.
      Hvilken farve vil du gerne have?

      Mange hilsner
      Hanne

      Slet
    2. Næj jeg er heldig. Har sendt dig en mail Hanne :)
      kh Libbie

      Slet
  4. Hvor er det fine poser, sådan en vil jeg gerne vinde.
    Hilsen Jytte

    SvarSlet