tirsdag den 19. november 2013

GIVE AWAY, UGE 47

Vælg selv 2 stk af de supergode mønstre fra Minikrea!


Du deltager ved at skrive her på siden hvilke to mønstre du helst vil have. 
Du kan vælge mellem de mange mønstre, der er i rubrikken "Mønstre" i Vivatex's webshop.
Vi udlodder de 2 mønstre i samarbejde med Minikrea

Rigtig god sy-lyst! Og jeg sender dig et stort smil, hvis du deler opslaget ;-)

Mange hilsner
Hanne, VivaTex


De nye retro overalls str 0-9 mdr er ikke til at stå for...


..eller en lun hættetrøje str ½-3 år i blød økologisk strikvelour?




Måske en lynhurtig jule-nederdel, str 4-10 år i flot økologisk bomuld med prikker ...

Give away'en gennemføres ved minimum 15 deltagere, og sidste frist er søndag 24.11.2013 kl 23.

24 kommentarer:

  1. Jeg deltager rigtig gerne - skøn giveaway.
    Hvis jeg er den heldige vil jeg allerhelst have de to nye mønstre "Overalls" og "raglan t-shirt" - de mangler i min samling :)

    SvarSlet
  2. Her vil jeg gerne være med :-)
    Hvis jeg er heldig og vinder, så ønsker jeg mig nr. 20002 Kjole og 10455 Retro overalls.

    SvarSlet
  3. 10003 Spencer og 20401 Bodysuit står på min ønskeseddel :)

    SvarSlet
  4. Mette Lundtoft Jensen19. november 2013 kl. 19.28

    Fantastisk giveaway :-) Jeg ønsker mig 20300 Posebuks og 30000 Empirekjole.

    SvarSlet
  5. Ihh, nogle lækre mønstre.. Empirekjolen til de små og raglan t-shirten må gerne komme herhjem :)
    kh Pia

    SvarSlet
  6. Fin give away! Jeg ville vælge 10450 buksedragt og 30300 posebuks 4-10 år, så er der et mønster til hver af drengene herhjemme :-)

    SvarSlet
  7. Så kunne det være jeg kunne godt igang med at sy igen :-) bodysuit str. 1/2-3 år og empirekjole 4-10 år ville være dejlige at have i sin mønstersamling :-)

    SvarSlet
  8. Hvem vil ikke gerne have disse... jeg vil gerne, så der kan laves julegaver ;)

    SvarSlet
  9. Jeg ønsker mig dem alle sammen ;-)
    Men hvis jeg kun må vælge 2, bliver det nr. 30000, Empirekjole og nr. 30101, Cirkel nederdel :-D
    Opslaget er delt på min blog...

    SvarSlet

  10. Her vil jeg gerne være med :-)
    Hvis jeg er heldig og vinder, så ønsker jeg mig nr. 20002 Kjole og 10455 Retro overalls.

    SvarSlet
  11. Jeg elsker Minikrea, og da jeg venter en lille ny til marts vil jeg rigtig gerne nå at sy en hel masse lækkert i deres små størrelser.
    Derfor vil jeg ønske mig 10455 - retro overalls 0-9mndr 10003 spencer 0-9mndr :)
    Krydser fingre :)

    SvarSlet
  12. Uh, hvis jeg kunne være så heldig, så ønsker jeg mig 10401 eller 20201. Jeg er helt nybegynder i syverdenen, og mit allerførste projekt var ud fra jeres fine mønster på køredragten. Det fungerede super godt og nemt. Og nu er jeg klar på at prøve mere i mine 8 ugers barsel før termin 31. januar :-)

    SvarSlet
  13. Ønsker mig #20401 bodysuit (længe søgt efter godt bodysuit mønster med knapper) og empire kjolen #20000,- vil blive så fin til den lille pige jeg venter til jul.

    SvarSlet
  14. Jeg ville rigtig gerne vinde disse to:

    http://www.vivatex.dk/product.asp?product=864
    http://www.vivatex.dk/product.asp?product=400

    Det er hhv. heldragt og en kær spencer! Jeg har aldrig syet tøj før, men min symaskine står jo bare dër og venter på mig! :)

    Mvh Mai Odgaard /maiodgaard@gmail.com (den kommenterer muligvis med min mands profil.. Den vil ikke logge ham af!)

    SvarSlet
  15. Det må også helt klart blive
    1.Retro Overalls
    2. Empire snit Kjole
    Det er da to skønne mønstre :-)
    Vh. Ditte Sørensen (diiitte@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. Jeg deltager :-)

    ønsker mig mønstrne: http://www.vivatex.dk/product.asp?product=869 (cirkelnederdel) og http://www.vivatex.dk/product.asp?product=397 (empirekjole)

    mvh
    Katrine
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Fin giveaway. :) Jeg vil krydse fingre for at vinde 10401 bodysuit og 10450 buksedragt.
    belle3890@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg kunne godt tænke mig at vinde: 10455 Retro overalls og 10401 Bodysuit :)
    Kh. Rebecca (bexbax@gmail.com)

    SvarSlet
  19. Jeg ville elske "20000. Empire-kjole. Str ½ - 3 år" og "50222. Raglan T-shirt, str. 0 - 10 år".
    Kh Sabine (sabinelundgaard@gmail.com)

    SvarSlet
  20. Det ville da være fantastisk at vinde "jumpsuit str 9-10 år" og "jakke str 1/2-3 år"
    Kh Astrid (Akselsmor@gmail.com)

    SvarSlet
  21. hvor er der mange lækre mønstre. jeg vil vælge disse 2:
    http://www.vivatex.dk/product.asp?product=851
    http://www.vivatex.dk/product.asp?product=856

    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  22. Kære alle glade mønster-piger!
    Der var mange ønsker og det er skønt at høre, at I er så glade for Minikreas mønstre.

    Den heldige vinder er Astrid Holmen Müller, tillykke!
    Du vil få tilsendt 2 mønstre fra Minikrea, og så vil jeg ønske dig god fornøjelse med syningen ;-)

    Mange hilsner
    Hanne, VivaTex

    SvarSlet
  23. 1000 tak, hvor er jeg glad, jeg glæder mig SÅ meget til at prøve mønstrene:-)
    Kh Astrid

    SvarSlet